Tuesday 4 April 2017

Melancong ke Manila, Filipina. (Bahagian Akhir)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah akhirnya berjaya juga habiskan post psal travel di Manila ni..

26/2/2017 (Hari ke-4)

Untuk hari yang terakhir ini, di mana flight kita orang lebih kurang pukul 2 petang. Decide tak nak pergi jauh. Just plan nak beli souvenir yang tertinggal tidak beli lagi.

Dalam pukol 9 pagi dah kluar. 9.30 dah sampai area Ayala. Nak terjah Hard Rock cafe di Gloriette 3 dan SM Mall di Ayala, nak beli T-shirt. So kedai buka, masok Kultura di SM Mall, beli la beberapa helai baju di sini, Mug cantik dan ada beberapa lagi. Swipe kad kredit je dekat sini, sebab cash dah tak bnyk. Sama juga di Hard Rock cafe, guna kad. Keburukan kad kredit, balik umah tgok bil melambung.huhu.

Lepas abis shopping semua, balik umah, jumpa tuan umah untuk urusan check out. Dari sini guna uber terus ke airport, Ninoy Internatioanl Aquino 3. Check in semua, terus merayap dalam airport, mencari-cari apa yang di makan.

Singgah Chowking, makan Halo-halo. Sedapnya..Sesiapa yang pergi Filipina, wajib try Halo-Halo ni ye. Sedap sangat. Macam ABC. Lpas makan, cepat masok balai berlepas dan Alhamdulillah selamat sampai Malaysia. Semoga berjumpa lagi untuk next travel.

Green tea, Family Mart

Halo2

Bo's cafe again.

No comments:

Post a Comment